Design included:
Brand & Visual Design Concept: Brand Strategy/Identity Update, Site & SoMe, Printed Matter, Scientific Visualisation, Iconography & Illustration. PR materials, Signage.
Narodne nošnje prepoznatljivo su obilježje svakog naroda, vizualni identifikator tradicije i kulture, nasljeđa prošlosti te skup prikupljenih povijesnih vrijednosti.Zavičajni specijaliteti također spadaju u svaku od tih skupina te su su snažna poveznica sa tradicijskim nasljeđem pojedinih lokalnih sredina.
Simboli i motivi narodnih nošnji Moslavine i Posavine temelj su predloženog vizualnog identiteta Zavičajnih specijaliteta Moslavine i Posavine. Drugi motiv koji je iskorišten kao osnovni jesu zidnjaci, tradicijske vezene krpe koje su ukrašavali stare kuhinje prabaka i baka koje se spravljale specijalitete po originalnoj recepturi. Govore o svakodnevnom životu i običajima jednoga vremena. Ideja logotipa je da dolazi u primarnoj i sekundarnoj verziji, ovisno o mjestu i vrsti primjene.
Primarni logotip aplicira se uz dodatnu podlogu u obliku poštanske marke, predviđen kao proizvodna markica ili markica podrijetla. Sekundarni logotip dolazi u pojednostavljenom obliku, predviđen za aplikacije na raznovrsnim materijalima ili medijima.